Linki sponsorowane wykorzystuje się w celu zwiększenia popularności strony internetowej, a w konsekwencji zwiększenia sprzedaży bądź osiągnięcia innych celów marketingowych. Ich zaletą jest pojawienie się, rzucającej się w oczy, reklamy na stronie wyszukiwarki Google. Użytkownikowi ukazuje się odnośnik do Twojej strony internetowej, a także krótki opis usług oferowanych przez Twoją firmę. W ten sposób, po wpisaniu słów kluczowych do wyszukiwarki, użytkownik natychmiast dostaje propozycję odwiedzenia właśnie Twojej strony – jako najbardziej zbliżonej do jego preferencji i potrzeb.

Jak działa AdWords?

Działanie linków sponsorowanych jest bardzo proste, a zarazem niezwykle skuteczne.

Po pierwsze, reklama AdWords wyświetla się jedynie tym osobom, które faktycznie zainteresowane są usługami lub produktami Twojej branży. Co więcej, trafia do użytkowników z konkretnego obszaru. Oznacza to, że reklama, za którą płacisz, nie trafia w próżnię, ale w krąg osób naprawdę zainteresowanych.  Szansa, że zdecydują się wejść na Twoją stronę jest bardzo duża!

Po drugie, reklama AdWords pojawia się przed oczami użytkownika wyszukiwarki Google, w idealnym momencie; tzn. po wpisaniu przez niego interesujących go fraz, a przed kliknięciem przez niego, w jedną z propozycji na liście. To sprawia, że To właśnie Ty stajesz się liderem, a Twoja reklama, z informacją o usługach, dociera do niego jako pierwsza.

Po trzecie, reklama AdWords zapewnia jasny system rozliczeń – dokładnie wiemy za co płacimy, a płacimy wyłącznie za wejścia na naszą stronę. Koszt za reklamę jest wprost proporcjonalny do zainteresowania nią – masz zatem pewność, że Twoje pieniądze zostały wydane efektywnie.

Nasze doświadczenie pozwala nam prowadzić kampanie linków sponsorowanych w taki sposób, aby były one przejrzyste, łatwe do monitorowania i analizy, a przez to skuteczne. Zainteresowanym tą usługą oferujemy atrakcyjne pakiety, dostosowane do potrzeb oraz budżetu. Serdecznie zapraszamy!

Pamiętaj: jeżeli szukają właśnie Ciebie, to daj się znaleźć!